zadzwoń

INFORMATOR

  1. Strona główna
  2. INFORMATOR

Szanowni Goście,

Jest nam bardzo miło, że wybraliście Stację Nowa Gdynia na miejsce swojego wypoczynku.

Uprzejmie informujemy, że hotel w 2022 roku zmienił swój profil działalności. Poniżej pokrótce przedstawiamy  zmiany jakie zostały wprowadzone:

 

  1. Hotel zapewnia wyłącznie usługę Bed & Breakfast (nocleg ze śniadaniem).  
  2. Śniadania podawane w sali restauracyjnej w godzinach w dni powszednie w godz. 7:00-10:00 i w weekendy 8:00-10:00.
  3. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00.
  4. Całodobowy wjazd i wyjazd do obiektu tylko od strony Zgierza, ul. Sosnowa. Od strony Łodzi wjazd i wyjazd możliwy w godzinach pracy Hali Sportowej i Aquaparku. Wjazd i wyjazd możliwy na podstawie aktywowanego biletu parkingowego (bilet należy aktywować w recepcji hotelu) bądź na hasło „Gość Hotelu”.
  5. Restauracja hotelowa „Dzika Kaczka” pozostaje zamknięta do odwołania. Na aromatyczną kawę, herbatę, drobne przekąski słodkie i słone zapraszamy do dwóch kafeterii znajdujących się odpowiednio w budynku Centrum Sportu i Aquaparku. Kafeterie czynne w godzinach pracy Centrum Sportu i Aquaparku.  Sprzedaż na miejscu i na wynos. Godziny otwarcia: w dni powszednie 16:00 - 21:00, w weekendy i święta 9:00 - 18:30.
  6. Recepcja hotelu pracuje w ograniczonym trybie w godzinach 9:00 – 17:00 (zastrzegamy sobie możliwość zmiany godzin oraz dni pracy recepcji w zależności od obłożenia hotelu). Tel. wewnętrzny do recepcji  hotelu:  161.

Poza godzinami pracy recepcji opiekę nad obiektem hotelowym pełnią pracownicy ochrony tel. wew. 195. Lub tel. kom.: 505-051-505. Pracownicy ochrony przebywają w stróżówce przy wjeździe na teren obiektu.

  1. Codzienny serwis (sprzątanie) pokoi został ograniczony. Usługa dostępna na wyraźną prośbę Gościa w godz. 11:00-15:00. Chęć skorzystania z usługi prosimy zgłosić podczas śniadania. Zielony pojemnik na odpady zmieszane usytuowany jest za murkiem na tyłach budynku hotelowego. 
  2. Dostęp do sieci Wi-Fi jest bez hasła (nazwa sieci: Guest Hotel Stacja Nowa Gdynia).
  3. Podstawowa oferta pobytu zawiera Pakiet Wellness Active Plus - nielimitowane wejście do AQUAPARKU i SAUN oraz SIŁOWNI* (*dla osób pełnoletnich). Specjalnie dla dziecka nielimitowany pobyt w FIGLOSTREFIE ANCYMONDO. Możliwość wejścia na dowolne zajęcia FITNESS, indoor cycling lub indoor walking oraz wynajęcia kortu do squasha, badmintona, tenisa stołowego lub toru do kręgli (wymagana wcześniejsza rezerwacja, grafik zajęć dostępny na naszej stronie stacjanowagdynia.pl).
  4. Wszystkie atrakcje dostępne na miejscu takie jak: siłownia, fitness, Aquapark, Ancymondo, kręgielnia, badminton, squash, itp., znajdują się w budynku obok (oddalonym ok. 30 metrów od hotelu.
  5. Przy wymeldowaniu prosimy o pozostawienie kluczy na ladzie recepcji lub umieszczenie ich w skrzynce przymocowanej do ściany przy recepcji z napisem „Zwrot kluczy”.

 

GODZINY OTWARCIA POSZCZEGÓLNYCH ATRAKCJI

 

  • RESTAURACJA ŚNIADANIOWA

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 7:00-10:00

WEEKENDY I ŚWIĘTA 8:00-10:00

- W sali restauracyjnej serwowane są tylko śniadania w postaci gotowego zestawu z możliwością zamówienia dań na ciepło na miejscu. W przypadku większej ilośći Gości śniadanie serwowane jest w postaci bufetu.

- Działalność restauracji a'la carte zawieszona. - Goście hotelowi mogą skorzystać z oferty okolicznych restauracji z opcją dowozu do hotelu. Lista okolicznych restauracji dostępna w recepcji hotelu.

 

  • HALA SPORTOWA:

SIŁOWNIA, BADMINTON, TENIS STOŁOWY, SQUASH, KRĘGIELNIA, SAUNA SUCHA W SZATNIACH

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 6:00-11:00 oraz 16:00-22:00

WEEKENDY I ŚWIĘTA 8:00-19:00

-  Konieczna rezerwacja wejścia na zajęcia fitness, badminton, squash, tenis stołowy i kręgielnię: poprzez e-mail: hotel@nowa-gdynia.pl

- Kręgielnia funkcjonuje w oparciu o ruchomy grafik. Dostępność tej atrakcji należy sprawdzić przed przyjazdem na stronie internetowej Centrum Sportu www.stacjanowagdynia.pl

- Możliwość skorzystania z szatni.

- Obowiązkowe posiadanie małego ręcznika w siłowni.

 

  • AQUAPARK

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 6:00-12:00 oraz 16:00-22:00

WEEKENDY I ŚWIĘTA  8:00-19:00

- Ostatnie wejście min. 1h przed zamknięciem.

- Aquapark mieści się w osobnym bdynku. Należy do niego prześć wychodząc na zewnątrz z hotelu.

- Na miejscu dostępne przebieralnie i zamykane szafki. 

- Obowiązkowa zmiana obuwia.

- Na terenie Aquaparku nie ma możliwości wypożyczenia ręcznika. Można go wypożyczyć w recepcji hotelu (10 zł/szt.) w godzinach otwarcia recepcji ew. zabrać ze sobą ręcznik z pokoju hotelowego lub własny.

 

  • ANCYMONDO

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 16:00-20:00

WEEKENDY I ŚWIĘTA 9:00-19:00

- Konieczne stosowanie czystych, nieużywanych i dostosowanych do wymogów bezpieczeństwa skarpet (możliwość zakupienia w recepcji Ancymondo w cenie 11zł/para).

- Konieczna rezerwacja wejść na ścianki wspinaczkowe

- Możliwość skorzystania z odpłatnej atrakcji - przejażdżki pojazdami:  Żeton na tor wyścigowy (3 min) - 5 zł.

 

 

REGULAMIN HOTELOWY

HOTEL STACJA NOWA GDYNIA

§1

  1. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15:00 i kończy dnia następnego o godz. 11:00
  2. Jeżeli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  3. Najmujący pokój Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 11.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

§2

  1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  2. Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać
    w pokoju hotelowym od godziny 7.00  do 22.00. Po godzinie 22.00 osoby przebywające w pokoju hotelowym Gościa, zobowiązane są zameldować się i uiścić opłatę za nocleg.
  3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób, albo w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie Hotelu.

§3

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategoryzacją
    i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich
    w recepcji co umożliwi Hotelowi natychmiastową reakcję.
  2. Hotel ma obowiązek zapewnić: 
    • Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
    • Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu
    • Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu
    • Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.

 

§4

Na życzenie gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące

usługi:

  • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
  • budzenie o oznaczonej godzinie
  • przechowywanie pieniędzy i rzeczy wartościowych w czasie pobytu gościa w Hotelu w sejfie recepcyjnym
  • przechowywanie bagażu. Hotel może odmówić przyjęcia
    na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.

 

 

§5

  1. Gość powinien niezwłocznie zawiadomić recepcję hotelową
    o utracie lub uszkodzeniu jego rzeczy wniesionych do Hotelu.

 

§6

 

  1. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego.
  2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

 

§7

  1. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
  2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących urządzenia pokoju.
  4. Na terenie hotelu, w tym - w pokojach hotelowych, zgodnie
    z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy
    o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu
    i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych oraz                                        e-papierosów - z wyłączeniem miejsc do tego wyznaczonych. Za złamanie zakazu naliczana jest kara w wysokości 200 zł, płatna najpóźniej w momencie wymeldowywania Gościa z Hotelu. 
  5. W razie zabrudzenia pokoju lub pomieszczeń ogólnodostępnych przez Gościa hotelowego lub odwiedzających go osób w sposób wymagający specjalistycznego czyszczenia, hotel może nałożyć na Gościa hotelowego karę umowną w wysokości poniesionych kosztów przywrócenia pomieszczenia do stanu poprzedniego.

 

§8

  1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres przez Gościa wskazany oraz na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez trzy miesiące, a po upływie tego czasu zostaną one komisyjnie zutylizowane.

 

§9

  1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  2. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione
    w pojeździe.

 

 

 

 

Życzymy Państwu bezpiecznego pobytu

Dyrekcja oraz pracownicy Hotelu Stacji Nowa Gdynia

W razie jakichkolwiek pytań, sugestii czy uwag prosimy o kontakt bezpośredni lub mailowy: hotel@nowa-gdynia.pl

 

HOTEL  STACJA NOWA GDYNIA UL. SOSNOWA 1, 95-100 ZGIERZ.

WWW.HOTELNOWAGDYNIA.PL

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Stacja Nowa Gdynia Sp. z o.o., Kilińskiego 2, 91-421, Łódź Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane