zadzwoń

FAQ

  1. Strona główna
  2. Hotel
  3. FAQ

HOTEL

W jakich godzinach jest czynna recepcja hotelu?

Recepcja hotelu jest do Państwa dyspozycji codziennie przez całą dobę.

Co należy okazać przy zameldowaniu w hotel?

Przy zameldowaniu w hotelu należy okazać się dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Czy obiekt Stacja Nowa Gdynia znajduje się w jednym budynku?

Nie, Hotel wraz z restauracją Dzika Kaczka znajdują się w jednym budynku, zaś Centrum Sportu z Aquaparkiem w drugim budynku położonym tuż obok Hotelu. Między Hotelem a Centrum Sportu/Aquaparkiem nie ma wewnętrznego przejścia (by przedostać się z jednego budynku do drugiego trzeba przejść przez podwórze).

Czy w hotelu jest dostępny alkomat?

W hotelu są dostępne jednorazowe alkotesty, które można zakupić w recepcji hotelu. Cena jednorazowego alkotestu wynosi 6,00 zł.

Czy w każdym pokoju jest czajnik i zestaw z herbatą?

Wszystkie pokoje hotelowe są wyposażone w zestaw do parzenia kawy i herbaty składający się z czajnika elektrycznego, 2 filiżanek oraz kawy i herbaty.

O której godzinie mogę się zameldować i wymeldować?

Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 11.00. Istnienie możliwość przedłużenia doby hotelowej w miarę możliwości i dostępności pokoju, za dodatkową opłatą.

Czy w hotelu można palić?

W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, zaś na terenie obiektu Stacja Nowa Gdynia są specjalnie wyznaczone do tego miejsca.

Czy parking jest płatny?

Opłata parkingowa wynosi 30,00 zł/ dobę za auto pozostawione na terenie Stacji Nowa Gdynia.

Czy parking na obiekcie jest dozorowany całą dobę?

Znajdujący się na terenie obiektu parking jest parkingiem dozorowanym. W celu zagwarantowania miejsca, prosimy o wcześniejszą rezerwację. Po przyjeździe zapraszamy do recepcji hotelu w celu aktywacji pobranego biletu, który uprawnia do korzystania z parkingu hotelowego.

Czy żelazko i deska do prasowania są w pokoju?

Żelazko i deska do prasowania są dostępne na Państwa życzenie. Prosimy o kontakt z recepcją hotelu, a nasz dział housekeepingu dostarczy je do pokoju. W hotelu jest dostępna także usługa prasowania – usługa jest dodatkowo płatna.

Czy w hotelu akceptujemy zwierzęta?

Hotel przyjmuje gości wraz z ich pupilami - zwierzętami domowymi. Przyjęcie pod nasz dach czworonoga powinno być poprzedzone zgłoszeniem podczas rezerwacji pokoju. Przed przyjazdem należy zapoznać się z regulaminem pobytu zwierząt w naszym hotelu udostępnionym na poniższej stronie internetowej: /hotel/zwierzeta-w-hotelu.

Czy pobyt zwierzaka jest dodatkowo płatny?

Pobyt zwierzęcia wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 50,00 zł za dobę.

Czy w hotelu można zamawiać „na pokój”?

W każdym punkcie sprzedaży hotelu oraz centrum sportu mogą Państwo zamówić usługę „na pokój”.

Za każdym razem poprosimy o podanie nazwiska i numeru pokoju oraz podpis na rachunku.

Czy jest możliwość wypożyczenia rowerów?

Na terenie obiektu Stacja Nowa Gdynia nie posiadamy wypożyczalni rowerów. Dysponujemy jedynie rowerami stacjonarnymi w hali sportowej. Gości nocujących w hotelu zachęcamy do wypożyczenia rowerów miejskich. W pobliżu hotelu zlokalizowane są dwie stacji rowerowe: przy ulicy 11 Listopada – pętla MPK (w odległości około 1,7 km od hotelu) oraz przy ulicach Zgierskiej/ Świtezianki (w odległości około 1,7 km od hotelu). Szczegółowe informacje dotyczące Łódzkiego Roweru Publicznego znajdą Państwo na stronie internetowej: https://lodzkirowerpubliczny.pl/.

Czy w pokojach są szlafroki i kapcie?

Szlafroki i kapcie znajdują się w pokojach o podwyższonym standardzie: „Superior” oraz „Apartament”. Na życzenie gości recepcja hotelu prowadzi również usługę wypożyczenia szlafroków. Wypożyczenie szlafroku wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 15,00 zł (wymagana kaucja w wysokości 50,00 zł).

Jak najlepiej dojechać do hotelu?

Obiekt Stacja Nowa Gdynia położony jest w malowniczej okolicy na granicy Łodzi i Zgierza blisko trasy nr 91. Do hotelu dojechać można od strony Zgierza ulicą Sosnową, od strony Łodzi ulicą Okulickiego. Wjazd od ul. Okulickiego czynny jest w godzinach 06:00 – 23:30, od ul. Sosnowej czynny całą dobę.

GPS: N 51°49’51, E 19°25’05

Czy można zamówić taksówkę?

Na życzenie Gościa pracownik recepcji hotelu może zamówić taksówkę. Gość sam opłaca kurs za taksówkę.

Czy są pokoje dla osób niepełnosprawnych?

Hotel dysponuje pokojami dla osób niepełnosprawnych oraz udogodnieniami dla osób poruszających się na wózku. Preferencje dotyczące pokoju należy uwzględnić przy rezerwacji, gdyż ich ilość jest ograniczona.

Czy w hotelu są pokoje z balkonem?

Hotel dysponuje pokojami z balkonem. Preferencje dotyczące pokoju należy uwzględnić przy rezerwacji, gdyż ich ilość jest ograniczona.

Czy w hotelu są pokoje z wanną?

Hotel dysponuje pokojami z wanną. Preferencje dotyczące pokoju należy uwzględnić przy rezerwacji, gdyż ich ilość jest ograniczona.

Czy w hotelu dostępne są dostawki/łóżeczka dla dzieci?

Tak, oferujemy możliwość wstawienia dostawki lub łóżeczka dziecięcego. Z uwagi na ograniczoną liczbę pokoi, w których możemy zaaranżować dostawkę/łóżeczko prosimy o wcześniejszy kontakt z recepcją hotelu w celu potwierdzenia dostępności tych pokoi.

 

 

 

Czy w hotelu obowiązuje dodatkowa opłata za wstawienie dostawki lub łóżeczka dziecięcego?

Tak, koszt dostawki dla dziecka w wieku od 4 do 16 lat to 60,00 zł za dobę. Koszt dostawki dla osoby powyżej 17 roku życia to 150,00 zł (od poniedziałku do piątku) lub 120,00 zł (od piątku do poniedziałku). W ofertach pakietowych koszt dostawki dla osoby powyżej 17 roku życia to 150,00 zł.

Wstawienie łóżeczka dziecięcego nie wiąże się dodatkową opłatą.

W jaki sposób można uiścić opłaty za nocleg?

Akceptujemy karty kredytowe: Visa, Mastercard, American-Express oraz gotówkę.

 

RESTAURACJA

W jakich godzinach jest czynna restauracja?

Nasza restauracja jest czynna codziennie w godzinach: od poniedziałku do soboty 12.00-22.00 (zamówienia na potrawy można składać do godziny 21.30), w niedziele 12.00-21.00 (zamówienia na potrawy można składać do godziny 20.30).

W jakich godzinach jest śniadanie?

W naszym hotelu śniadania serwowane są od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-10.00, zaś w niedzielę w godzinach 8.00-10.00. Na życzenie, za dodatkową opłatą, serwujemy śniadania do pokoju. Dla gości chcących wcześniej opuścić nasze progi proponujemy pakiety śniadaniowe na wynos.

Jakiego rodzaju śniadanie jest podawane?

Restauracja hotelowa Dzika Kaczka podaje śniadania w formie bufetowej.

Czy jest room service?

Room service jest dostępny codziennie w godzinach pracy restauracji. Do zamówienia doliczana jest zryczałtowana opłata za usługę room service w kwocie 15,00 zł.

Czy jest menu dla dzieci?

Tak, posiadamy menu dla naszych małych pociech w restauracji. Znaleźć też Państwo możecie plastikowe naczynia i kubeczki dla Waszych maluchów, krzesełko do karmienia niemowląt oraz tablicę i kolorowanki.

W jakich godzinach i ile kosztuje obiadokolacja?

Obiadokolacja serwowana jest w ramach specjalnych ofert weekendowych w godzinach 13.00-19.00.

Czy w restauracji można zamawiać „na pokój”, czy za każdym razem trzeba płacić?

Owszem, można zamawiać na pokój. Płatność można zrealizować od razu u kelnera gotówką bądź kartą płatniczą lub zapisać „na pokój” i opłacić w dniu wyjazdu podczas wymeldowania.

Czy hotel akceptuje zwierzęta?

W naszym hotelu akceptujemy i z ogromną chęcią zapraszamy wszystkich pupili naszych gości. Niestety zwierząt nie wpuszczamy do naszej restauracji. Przed przyjazdem należy zapoznać się z regulaminem pobytu zwierząt w naszym hotelu udostępnionym na poniższej stronie internetowej: /hotel/zwierzeta-w-hotelu.

 

 

Jakie dania serwuje restauracja?

Restauracja serwuje dania a la carte kuchni polskiej i europejskiej, a także niezwykle specialite de la maison.

 

BIZNES/KONFERENCJE

Iloma salami konferencyjnymi dysponuje hotel?

Posiadamy 2 sale konferencyjne oraz dwie sale biznesowe stanowiące doskonałe miejsce do organizacji spotkań, konferencji oraz szkoleń kadry menadżerskiej.

Ile osób pomieści największa sala konferencyjna?

Największa sala konferencyjna pomieści do 90 osób.

Co wchodzi w skład wyposażenia sali szkoleniowej?

Zapewniamy ekran, projektor, nagłośnienie, mikrofony bezprzewodowe, TV, dostęp do Internetu, flipchart z markerami, przedłużacze oraz notesy wraz z długopisami. W dwóch większych salach szkoleniowych posiadamy również ścienne tablice magnetyczne.

Iloma pokojami dysponuje hotel?

Posiadamy 18 pokoi w dwóch standardach wyposażenia oraz trzypokojowy apartament. W zależności od konfiguracji pokoi możemy przyjąć grupę ok. 41 osób.

Co zawarte jest w cenie noclegu?

W cenę noclegu wliczone zostało śniadanie w formie bufetu, pakiet Welness Aqua +, obejmujący nielimitowane wejście do Aquaparku, jednorazowe wejście do Centrum Treningu Personalnego Fit Zone 360 i sauny suchej oraz wi-fi.

Czy parking jest dodatkowo płatny?

Standardowa opłata parkingowa wynosi 30,00 zł/dobę za auto pozostawione na terenie Stacji Nowa Gdynia. W przypadku konferencji nasi specjaliści do spraw organizacji imprez są otwarci na negocjację dotyczące ceny parkingu.

Jakie atrakcje dodatkowe hotel może zaproponować grupom?

Możliwości jest bardzo dużo. Zaczynając od Centrum Sportu – dysponujemy bogatym zapleczem rekreacyjno – sportowym w tym: kręgielnią z 4 torami do gry, 2 kortami do squasha, 4 kortami do badmintona, 2 stołami do tenisa stołowego oraz salą do aerobiku, na której prowadzone są zajęcia fitness. Zapraszamy również do Coen Spa & Wellness, które oferuje szereg zabiegów pielęgnacyjno – relaksacyjnych zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Wysoki poziom usług gwarantuje autoryzacja Thalgo - znanej na całym świecie francuskiej marki kosmetycznej.

Czy można zorganizować na terenie hotelu zajęcia team buildingowe?

Tak, dysponujemy terenem, który umożliwia Gościom zabawy terenowe i wiele aktywności oferowanych przez agencje eventowe.

 

Ile osób pomieści restauracja?

Restauracja jest wstanie pomieścić ok. 60-70 Gości jednocześnie.

W jakiej formie serwowany jest obiad?

Restauracja serwuje obiady w formie bufetowej bądź pakietowej lub w formie zamówień z karty menu. Wybór formy podania obiadu należy ustalić ze specjalistą do spraw organizacji imprez, spotkań i konferencji podczas dokonywania rezerwacji grupowej.

Czy można zorganizować na terenie hotelu grilla?

Tak, dysponujemy imponującym rozmiarem grillem na zewnątrz hotelu oraz namiotem będącym wstanie pomieścić do 100 Gości. W namiocie można zaaranżować na dowolny sposób ustawienie stołów i ław, a miejsca starczy również na stanowisko DJ-a i parkiet dla chcących potańczyć. Istnieje również możliwość organizacji ogniska z pieczeniem kiełbasek.

Czy w hotelu jest wyznaczone miejsce dla palaczy?

W hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Gościom palącym oferujemy specjalnie wydzielone strefy znajdujące się na zewnątrz hotelu.

Czy podczas szkolenia zapewnione jest wsparcie techniczne?

Tak, dedykowany opiekun rezerwacji jest do Państwa dyspozycji przez cały czas szkolenia.

Czy konferencja i kolacja odbywają się w tym samym miejscu?

Posiłki serwujemy Gościom w miejscach do tego dedykowanych. W zależności od charakteru spotkania może to być restauracja, sala konferencyjna bądź teren grillowy.

 

CENTRUM SPORTU/AQUAPARK

W jakich godzinach jest czynne Centrum Sportu/Aquapark?

Centrum Sportu i Aquapark jest czynne codziennie w godzinach: od poniedziałku do piątku 6.00-23.00, od soboty do niedzieli 7.00-23.00. Ostatnie wejście do Aquaparku o godzinie 22.20.

Jakie atrakcje znajdują się w Centrum Sportu?

W Centrum Sportu do dyspozycji Gości są:

- Kręgielnia – 4 atestowane tory firmy AMF dające możliwość przeprowadzania zawodów nawet rangi mistrzowskiej. Na miejscu można wypożyczyć obudowie do bowlingu.

- 360 Fit Zone – najnowocześniejsze centrum treningu personalnego o powierzchni 650 m2 z wydzielonymi strefami do: treningu cardio, treningu obwodowego, kształtowania sylwetki, ćwiczeń wolnych, treningu w strefie wolnych ciężarów.

- Zajęcia fitness – skierowane do osób w różnym wieku i o różnym poziomie sprawności. Dodatkowe zajęcia prowadzone są w Aquaparku i na świeżym powietrzu.

- Cycling/indoor walking – niezależnie od pogody uczestnicy mogą przemierzać kilometry na dwóch kółkach lub dwóch nogach w rytm dobrej muzyki i pod okiem najlepszego prowadzącego.

- Badminton – 4 boiska do badmintona z nawierzchnią Omnisport, atestem BWF i legarowaną podłogą chroniącą stawy i więzadła graczy. Na miejscu można wypożyczyć rakietki i zakupić lotki do gry.

- Squash – 2 korty/klatki do squasha firmy Hollman z drewnianą, legarowaną podłogą firmy Junkers. Na miejscu można wypożyczyć rakiety do gry i kupić piłki różnych rodzajów.

- Tenis stołowy – 2 stoły do tenisa stołowego firmy Joola z wydzielonymi boksami do grania, szerokimi wybiegami oraz legarowaną podłogą. Na miejscu można wypożyczyć sprzęt do grania i kupić piłeczki.

- Kid Zone – bawialnia dla dzieci w wieku 3 – 8 lat z wykwalifikowaną opiekunką, dużą ilością zabawek oraz miękką wykładziną.

Jakie atrakcje znajdują się w Aquaparku?

W Aquaparku do dyspozycji Gości są:

- 25 metrowy basen sportowy - 6 torów z wodą o temperaturze 28 stopni.

- Basen rekreacyjny – urządzenia do hydromasażu w tym bicze wodne, wodne łóżka masujące, hydromasaże. Głębokość basenu zapewnia bezpieczeństwo osobom niepływającym. Temperatura wody gwarantuje komfort relaksu.

- 60 metrowa zjeżdżalnia.

- Strefa dla dzieci – brodzik dla dzieci o powierzchni 60 m2 i głębokości do 35 cm oraz podwyższoną temperaturą wody do 33 stopni, gejzer i parasol wodny w formie grzybka.

- Strefa relaksu – jacuzzi, łaźnia parowa, sauna fińska, saunarium, a także sala wypoczynkowa z tężnią solankową oraz widokiem na las.

We wszystkich nieckach w Aquaparku woda jest ozonowana.

Czy między Hotelem a Centrum Sportu/Aquaparkiem jest wewnętrzne przejście?

 Nie, by dostać się do Centrum Sportu/Aquaparku trzeba przejść przez podwórze, gdyż nie ma wewnętrznego przejścia łączącego budynek Hotel z budynkiem Centrum Sportu/Aquaparkiem.

Czy nie nocując w hotelu można skorzystać z Centrum Sportu/Aquaparku?

Oczywiście, zapraszamy w godzinach pracy.

Czy Goście nocujący w hotelu muszą okazać dokument tożsamości przed skorzystaniem z Centrum Sportu/Aquaparku?

Nie, Goście hotelowi powinni zabrać ze sobą etui z zieloną lub niebieską kartą (otrzymaną podczas meldowania w recepcji hotelu) i okazać ją każdorazowo w recepcji Centrum Sportu lub recepcji Aquaparku. Zielona karta uprawnia do nielimitowanego wejścia do Aquaparku, jednorazowego wejścia do Centrum Treningu Personalnego FIT ZONE 360 i sauny suchej podczas każdej doby hotelowej. Niebieska karta uprawnia do skorzystania z 1 godziny kręgli/tenisa stołowego podczas każdej doby pobytu i jest wydawana Gościom, którzy zakupili specjalny pakiet pobytowy.

Czy należy wcześniej zarezerwować miejsce by móc skorzystać z atrakcji Centrum Sportu?

Nie, aczkolwiek by mieć pewność, że będzie można skorzystać z atrakcji Centrum Sportu (w szczególności z kręgielni, zajęć fitness oraz ze sportów rakietowych – ze względu na ograniczoną liczbę miejsc), warto dokonać wcześniejszej rezerwacji telefonicznie lub mailowo. Goście nocujący w hotelu mogą zarezerwować miejsce w recepcji hotelu.

 

Czy w Centrum Sportu można zamawiać na pokój, czy za każdym razem trzeba płacić?

Owszem, można zamawiać na pokój. Płatność można zrealizować od razu w recepcji Centrum Sportu/Aquaparku gotówką bądź kartą płatniczą lub zapisać na pokój i opłacić w dniu wyjazdu podczas wymeldowania.

Co należy zabrać ze sobą wybierając się do Centrum Sportu?

Jeśli chcą Państwo skorzystać z siłowni lub zajęć fitness należy zabrać ze sobą strój sportowy oraz czyste obuwie sportowe na zmianę. Goście nocujący w hotelu powinni również zabrać ze sobą ręcznik z pokoju hotelowego lub wypożyczyć w recepcji hotelowej.

Co należy zabrać ze sobą wybierając się do Aquaparku?

Należy zabrać ze sobą strój kąpielowy, czyste obuwie basenowe. Goście nocujący w hotelu powinni również zabrać ze sobą ręcznik z pokoju hotelowego lub wypożyczyć w recepcji hotelowej.

W jakich godzinach jest otwarta strefa Kid Zone?

Strefa Kid Zone jest czynna codziennie w godzinach: od poniedziałku do piątku 16.00-20.30, od soboty do niedzieli 9.00-15.00.

Czy strefa Kid Zone jest płatna?

Tak, jednorazowa opłata wynosi 5,00 zł za pobyt w danym dniu. Dla rodzin z dziećmi nocujących w naszym hotelu oferujemy dla każdej pociechy jednorazowy kupon uprawniający do darmowego wejścia do strefy Kid Zone. Goście nocujący w hotelu mogą nabyć jednorazowy kupon w recepcji hotelu.

Czy należy wcześniej zarezerwować miejsce w strefie Kid Zone?

Nie, aczkolwiek by mieć pewność, że będzie można skorzystać z usług strefy SNG Kid Zone (ze względu na ograniczoną liczbę miejsc), warto dokonać wcześniejszej rezerwacji telefonicznie lub mailowo. Goście nocujący w hotelu mogą zarezerwować miejsce w recepcji hotelu.

Czy na terenie Centrum Sportu lub Aquaparku znajduje się kawiarnia?

Tak, zarówno w Centrum Sportu jak i w Aquaparku działają kafeterie, w których zapraszamy na pyszną kawę, świeżo pieczone ciastka, sałatki przygotowywane przez naszą restaurację Dzika Kaczka oraz szeroki wybór napojów. Dla dzieci (i nie tylko) są oczywiście hot dogi, które smakują wyjątkowo po pobycie na basenie i pyszne lody. Dla wszystkich aktywnych przygotowaliśmy również specjalną opcję menu bistro. W kafeterii Centrum Sportu można zamówić jedno z dietetycznych dań przygotowanych przez kucharzy z restauracji Dzika Kaczka pod kątem uprawiających sport. Zostanie ono dostarczone na wskazaną godzinę do kafeterii. Menu dostępne jest w kafeterii Centrum Sportu.

Czy w kafeteriach można zamawiać „na pokój”, czy za każdym razem trzeba płacić?

Owszem, można zamawiać „na pokój”. Płatność można zrealizować od razu w recepcji Centrum Sportu/Aquaparku gotówką bądź kartą płatniczą lub zapisać na pokój i opłacić w dniu wyjazdu podczas wymeldowania.

 

COEN SPA & WELLNESS

W jakich godzinach jest czynne Coen Spa & Wellness?

Coen Spa & Wellness jest czynne codziennie w godzinach: poniedziałek 13.00-21.00, od wtorku do niedzieli 10.00-21.00.

W czym specjalizuje się Coen Spa & Wellness?

Coen Spa & Wellness specjalizuje się w:

- zabiegach relaksacyjnych na twarz i na ciało, tj.: masaże klasyczne i orientalne, ekskluzywne rytuały SPA, hydroterapia,

- zabiegach pielęgnacyjnych i leczniczych twarzy, tj.: peelingi lekarskie, leczenie trądziku i przebarwień, zabiegi przeciwzmarszczkowe i liftingujące,

- zabiegach medycyny estetycznej, które wykonują wybitni specjaliści,

- zabiegach antycellulitowych, wyszczuplających i modelujących sylwetkę z wykorzystaniem aparatury BODY HEALTH i ULTRA SLIM FUTURA PRO.

Czy w Coen Spa & Wellness jest solarium?

Tak, na terenie Spa skorzystać można z solarium Ergoline.

W jakim budynku znajduje się Coen Spa & Wellness?

Coen Spa & Wellness znajduje się w budynku Centrum Sportowego. By dostać się do Spa z Hotelu należy przejść przez podwórze, gdyż nie ma przejścia wewnętrznego łączącego oba budynki.

Czy w Coen Spa & Wellness można zamawiać na pokój, czy za każdym razem trzeba płacić?

Owszem, można zamawiać na pokój. Płatność można zrealizować od razu w recepcji Coen Spa & Wellness gotówką bądź kartą płatniczą lub zapisać na pokój i opłacić w dniu wyjazdu podczas wymeldowania.

Czy nocując w hotelu można skorzystać z zabiegów Spa?

Oczywiście zapraszamy w godzinach pracy. Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja zabiegów Spa.

Czy konieczne jest specjalne przygotowanie się do wizyty?

Wszystko zależy od rodzaju zabiegu. Jeżeli jest to zabieg z serii kosmetyki twarzy, to nie ma potrzeby się przygotowywać. Przed zabiegami masaży, peelingów czy zabiegami na ciało wręczamy jednorazową bieliznę, szlafrok oraz kapcie, w które należy się przebrać.

Czy zabiegi Spa można łączyć z innymi zabiegami?

Niektóre zabiegi można ze sobą łączyć. Przykładem są pakiety Spa, gdzie zabiegi ułożone są w specjalne programy pielęgnacyjne, które można wykorzystać jednego dnia. Istnieją pewne zabiegi, których połączenie nie jest wskazane. W takim przypadku Gość jest informowany o tym podczas dokonywania rezerwacji, a recepcjonistka proponuje połączenia najbardziej odpowiednie.

Ile minut wcześniej powinienem/powinnam pojawić się przed zabiegiem?

Prosimy o przybycie na zabieg o 5-10 minut przed jego rozpoczęciem w celu dopełnienia wszelkich formalności.

Czy na masaże muszę zabrać ze sobą ręcznik i strój kąpielowy?

Nie, nie ma konieczności zabierania ze sobą na zabiegi stroju kąpielowego i ręcznika. W gabinecie zawsze jest przygotowana jednorazowa bielizna oraz ręcznik do okrycia ciała.

Z jakim wyprzedzeniem należy się umawiać na zabiegi Spa?

Zaleca się dokonać rezerwację minimum tydzień przed planowaną wizyt

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij